یک نظرسنجی جدید نشان می دهد سرمایه گذاران نهادی به طور فزاینده ای به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده هستند تا درآمد خود را در بلند مدت افزایش دهند.

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد سرمایه گذاران نهادی به طور فزاینده ای به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده هستند تا درآمد خود را در بلند مدت افزایش دهند.

حدود 62 درصد از سرمایه گذاران سازمانی جهانی که در معرض صفر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) قرار نگرفته اند ، گفتند انتظار دارند برای اولین بار در سال آینده در یک نظرسنجی جدید از مدیر سرمایه گذاری اروپایی Nickel Digital Asset Management سرمایه گذاری کنند.

این نظرسنجی که 28 سپتامبر منتشر شد ، با 50 مدیر ثروت و 50 سرمایه گذار نهادی در سراسر ایالات متحده ، انگلستان ، فرانسه ، آلمان و امارات متحده عربی مصاحبه کرد. نیکل این نظرسنجی را در می و ژوئن 2021 به صورت آنلاین انجام داد.

با توجه به نتایج نظرسنجی ، دلیل اصلی سرمایه گذاران نهادی برای سرمایه گذاری برای اولین بار در ارزهای رمزنگاری شده ، افزایش سرمایه بالقوه در بلند مدت است و 47 درصد از پاسخ دهندگان به این عامل اشاره کردند. 44 درصد از پاسخ دهندگان در میان سرمایه گذاری های روزافزون شرکت ها و مدیران صندوق در ارزهای رمزنگاری شده ، افزایش اعتماد به ارز رمزنگاری را به عنوان یک دارایی طبقه بندی کردند.

41 درصد از پاسخ دهندگان همچنین اعلام کردند که به دلیل بهبود محیط نظارتی برای اولین بار مایل به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال هستند ، در حالی که 34 درصد رمزنگاری را به عنوان یک حفاظت خوب در برابر تورم در نظر گرفتند.

هنری هاول ، مدیر توسعه کسب و کار نیکل گفت: “شکی نیست که بازار دارایی های رمزنگاری شده در بخش های نهادی و مدیریت ثروت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است.” به گفته مدیر اجرایی ، پذیرش نهادی فزاینده تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می گیرد ، از جمله عملکرد بازار خوب در طول بحران Covid-19 ، مشارکت فزاینده شرکت ها و همچنین بهبود زیرساخت ها و چارچوب نظارتی صنعت.

نظرسنجی جدید تصویب رو به رشد نهادی صنعت رمزنگاری را مجدداً تأیید می کند. طبق گزارشی از مدیر دارایی های دیجیتال اروپایی CoinShares ، موسسات از اواسط سپتامبر به مدت پنج هفته متوالی دارایی های رمزنگاری را جمع آوری کرده اند.

در ماه ژوئیه ، نیکل یک نظرسنجی منتشر کرد که نشان می داد امنیت خدمات نگهداری از ارزهای رمزنگاری شده بزرگترین دلیلی است که سرمایه گذاران نهادی را از حرکت به سمت رمزنگاری باز می دارد ، و پس از آن محیط نظارتی و نوسانات رمزنگاری.

برای خرید ارزهای دیجیتال و دریافت تخفیف کارمزد از صرافی کوینکس از این لینک برای ثبت نام استفاده نمایید.

جهت مشاهده دوره های آموزشی بر روی این لینک کلیک نمایید.

جدیدترین اخبار مجموعه فراز نتورک را در این صفحه اجتماعی دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام